Zašto je pametno svoj brend predstaviti na IGTV platformi?

by kol 21, 2018Social Media0 comments

Tražite super platformu za predstavljanje svojih proizvoda i usluga? Ne želite klasičan pristup marketingu, već se želite okušati u nečemu novom, nečemu što će obilježiti budućnost marketinga? Da li ste upoznati s novom aplikacijom Instagrama, koja nosi naziv IGTV, a omogućuje vam kvalitetnu promociju putem vertikalnih video materijala?

IGTV je aplikacija koja je na tržište plasirana u lipnju 2018. godine, a donosi mnoštvo inovacija na područje platformi za prikazivanje video materijala. Prije svega, glavna novost je vertikalni video, što još nije viđeno na tržištu, a savršeno se uklapa u doba kada svi koriste pametne telefone. Ako želite saznati koje sve novosti i mogućnosti IGTV donosi na tržište pročitajte ostatak članka.

 

Platforma za budućnost

Kada je platforma IGTV predstavljena javnosti, mnogi su se s pravom pitali koje su njezine mogućnosti i može li uzeti ‘svoj dio kolača’ na tržištu društvenih mreža. Pompozne najave kako se radi o ozbiljnom konkurentu YouTube platformi vrlo brzo su utišane, jer IGTV nije i ne namjerava biti poput YouTubea. Naime, previše je razlika koje IGTV distanciraju od YouTubea, čine ovu novu platformu modernim medijem koji krije veliki potencijal.

IGTV možemo promatrati kao svojevrsnu nadogradnju mogućnosti Instagrama, jer pruža veći fokus na video materijale i omogućuje korisnicima duže video uratke, što posljedično znači više kreativnosti i informativnosti. Iako u nekim segmentima i nalikuje na YouTube koncept, činjenica da je IGTV fokusiran na vertikalne video materijale jasno ukazuje u kojem smjeru se želi kretati ova platforma. Tvorci su IGTV izgradili s idejom da postane glavni kanal za praćenje video materijala korisnicima na pametnim telefonima, jer vertikalni video savršeno se uklapa u proporcije pametnog telefona.

 

Vertikalni video

Iako na tržištu imamo mnogo različitih aplikacija i društvenih mreža, IGTV je zakoračio na jedno sasvim novo područje. Vertikalni video sve je popularniji, a dokaz tome je i nedavni potez YouTube platforme gdje su se odlučili prilagoditi svoj servis kockastim i vertikalnim video materijalima. Dakle, popularnost vertikalnih video materijala raste, što bi moglo uzrokovati i nagli porast broja korisnika IGTV-a.

Korisnici se na IGTV jednostavno logiraju putem Instagram računa, a ove dvije platforme vrlo su kvalitetno vezane jedna uz drugu – što omogućuje jednostavno prebacivanje korisnika s jedne na drugu platformu. IGTV platforma korisnicima omogućava dodavanje video materijala dužine do 10 minuta, dok je za ekskluzivne (provjerene) korisnike to vrijeme produženo na 60 minuta. Deset minuta je optimalno vrijeme za stvaranje vrijednog i kvalitetnog sadržaja, koji će u konačnici biti zanimljiv i privući nove korisnike. Što se tiče samog formata, vertikalni video trebao bi biti snimljen u omjeru 9:16, no IGTV dopušta i dodavanje videa u 4:5 omjeru.

 

Jednostavnost korištenja kao mamac za korisnike

Često znamo spominjati da je Instagram vrlo jednostavna aplikacija, čije je korištenje olakšano do krajnjih granica, što i najmanje educiranim korisnicima dopušta lagano korištenje. S istom se namjerom Instagram upustio u izgradnju IGTV platforme, na kojoj je sve podređeno jednostavnosti. Zbog toga, u pravi plan iskače sadržaj kojeg korisnici stvaraju.

Fokus stavljen na sadržaj omogućava vam da za jako mala ulaganja u stvaranje video materijala, dosegnete veliki broj ljudi. Kada stignete na IGTV, automatski se pokreću video uradci, a koje je moguće mijenjati jednostavnim povlačenjem lijevo ili desno po ekranu. To korisnicima olakšava navigaciju, ali i ostvaruje situaciju u kojoj će se korisnici dugo zadržavati na kvalitetnim materijalima, a brzo će preskakati one manje kvalitetne.

 

Kvaliteta sadržaja vodi ka uspjehu

Ako želite promovirati svoje brend na IGTV platformi, dovoljno je da stvorite vlastiti kanal. Nakon toga, potrebno je napraviti zanimljiv i kvalitetan video u vertikalnom formatu, koji se zatim dodaje na IGTV. Sve je u potpunosti besplatno, a sjajna je stvar što još uvijek nema puno konkurencije.

Malo je brendova za sada prisutno na ovoj platformi i to je sjajna stvar za vas – jer se uz mala ulaganja možete promovirati vrlo kvalitetno. Kako će rasti kvaliteta sadržaja na IGTV-u, tako će tamo biti i sve više korisnika, ali i brendova. Stoga, nemojte propustiti priliku i uključite se već danas na ovu platformu i izgradite lidersku poziciju. IGTV sa sobom nosi puno potencijala, kojeg mnogi još ne prepoznaju – to treba iskoristiti u svoju korist.

Ako vas sve ove informacije oko IGTV platforme malo zbunjuju, vrijeme je da nam se obratite za pomoć. Naš kreativni tim kvalitetno se pripremio za nastup na IGTV platformi i uz našu pomoć možete postići super rezultate na ovoj novoj društvenoj mreži. Sve što trebate je popuniti formular ispod teksta.

 

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.