Red Brick

Razmišljate o pokretanju Facebook oglasa kako biste promovirali svoj proizvod ili uslugu? Želite dodatno uštedjeti na budžetu i spriječiti bespotrebna curenja marketing budžeta? Pitate se koje su to učestale greške koje pojedinci rade prilikom postavljanja Facebook oglasa?

Facebook oglašavanje još uvijek je itekako kvalitetan i povoljan način privlačenja novih klijenata, no samo ako je oglašavanje postavljeno na odgovarajući način. Konkretno, potrebno je optimizirati Facebook oglase, ali i cjelokupnu strategiju oglašavanja – kako bismo dobili najbolje rezultate za minimalna novčana ulaganja.

Nažalost, veliki broj ljudi pogriješi prilikom postavljanja Facebook oglasa pa uzaludno rasipaju budžet i nikada ne iskoriste potencijal koji se nudi. Da biste takvo što spriječili i da biste postigli super rezultate putem Facebook oglašavanja odlučili smo izdvojiti 5 učestalih grešaka koje pojedinci čine prilikom postavljanja Facebook oglasa. Evo što izbjegavajte raditi prilikom vođenja Facebook kampanje:

 

Fokusiranje na prodaju već u prvom oglasu

Jedno od osnovnih pravila uspješne prodaje je: nemojte odmah klijentu prodavati svoje proizvode ili usluge. Naime, kupci ne vole nametljiv stav i bez obzira na to što možda možete ponuditi neki vrhunski proizvod – činjenica je da će direktna prodaja uglavnom rezultirati jako slabim rezultatima. Dakle, ideja je ne odmah prodavati proizvod – već raznim tehnikama i idejama zavesti kupca i korak po korak ga zainteresirati za ono što nudimo.

Da biste ostvarili prodaju, morate kupcu najprije dati neku vrijednost. Konkretno, možete mu pokloniti nešto besplatno – i to je zapravo dobar temelj za prvi oglas. Tek nakon toga, možete se postepeno fokusirati na prodaju proizvoda ili usluga, a takvim pristupom rezultati ne bi trebali izostati.

 

Pridavanje važnosti troškovima po lead-u, umjesto zaradi po lead-u

Cost per Lead je metrika na koju su usmjereni mnogobrojni pojedinci koji rade s Facebook oglasima. To nije nimalo čudno s obzirom na to da nam ta brojka otkriva koliko novih klijenata dovodimo na željene stranice putem oglasa, odnosno koliko iznosi trošak tako dovedenih klijenata. Iako je ta brojka važna i pokazuje nam koliko uspješno upravljamo budžetom za oglašavanje, činjenica je da je moramo promatrati na jedan obuhvatniji način.

Ideja oglašavanja jest da dovodimo nove korisnike u svoj biznis koji će kod nas trošiti, a da pri tome imamo određenu zaradu. Dakako, u tu računicu potrebno je uračunati trošak proizvoda/usluge, kao i trošak oglašavanja – a na kraju dobijemo cifru koliku zapravo dobit ostvarujemo dovođenjem jednog novog korisnika. Dakle, metrika koju bismo trebali pratiti nije Cost per Lead, nego Earnings per Lead (zarada po dovedenom klijentu).

 

Previše oglasa uz premalen budžet

Iako je cjelokupna ideja optimizacije Facebook oglašavanja sažeta u tome da isprobate što više različitih oglasnih kombinacija te ostavite samo one najbolje – ipak je potrebno pripaziti na širinu oglašavanja. Naime, marketing budžet gotovo uvijek je postavljen suviše nisko i tvrtke teško izdvajaju novac za oglašavanje – iako je taj novac zapravo pokretač poslovanja.

Prilikom testiranja oglasa možete napraviti više različitih varijanti i rasipati novac na više strana, no s vremenom to trebate jako reducirati. Naime, Facebook daje prednost oglasima koji imaju veće budžete, a potreban je i određeni broj prikazivanja oglasa na tjednoj razini da bi on dosegnuo svoje maksimalne kapacitete. Druga važna stvar kod postavljanja mnogobrojnih oglasa je da nećete stići pratiti što se događa s vašim oglasima pa čete uzaludno trošiti novac koji možete pametnije investirati. Finalni zaključak – ne ulažite malen budžet u mnogobrojne oglase, već reducirajte broj oglasa i svoj budžet usmjerite u one oglase koje ste odlučili ostaviti.

 

Različiti interesi ljudi u iste oglasne setove

Da bi se lakše upravljalo oglasima Facebook je osmislio takozvane setove oglasa, što zapravo stoji iza ideje agregiranja više različitih oglasa u isti set (s istim interesima). Iako su setovi sjajan način da lakše upravljate Facebook kampanjama, valja pripaziti u kojoj mjeri se ti setovi koriste. Naime, ponekad je potrebno ‘rastaviti’ setove na više dijelova kako bi se postigli optimalni rezultati.

Pametno je ne raditi široke setove s mnogobrojnim interesima ljudi jer tako ne možete jasno razlučiti koji interes ljudi donosi dobre rezultate, a koji podbacuje. Dakle, stvorite više setova u kojima će biti ljudi različitih interesa – kako biste u svakom trenutku mogli znati koji interesi ljudi odgovaraju proizvodima/uslugama koje nudite na tržištu.

 

Ostavljanje oglasa da se samostalno ‘vrte’

Postavljanje Facebook oglasa trebao bi biti prvi, ali ne i posljednji korak koji ćete učiniti prilikom pokretanja Facebook kampanje. Nažalost, veliki broj ljudi napravi upravo to – postave oglase na Facebook, odrede trajanje i budžet te jednostavno puste oglase da se automatski isporučuju publici koju su na početku odredili. Na taj način gube veliki dio budžeta jer aktivnost nakon postavljanja oglasa zapravo je najvažniji faktor uspješnosti neke kampanje.

Potrebno je povremeno pogledati što se događa s vašim oglasima i kako su oni doprli do ciljane publike. Slabašne oglase potrebno je eliminirati, a one kvalitetne koji imaju veliki doseg i ne troše puno budžeta ostaviti i dodatno uložiti u njih. Zanimljiva je i činjenica da veliki broj ljudi svako malo stvara nove oglase, umjesto da se fokusiraju na poboljšavanje postojećih. Optimizacija postojećih oglasa često se pokazuje kao bolji izbor jer samo nadodajete kvalitetu na ono što ste prethodno stvorili.

 

Zaključak

Gore smo nabrojali nekoliko značajnijih pogrešaka koje ljudi rade prilikom pokretanja Facebook oglasnih kampanja. Dakako, grešaka ima još jer vlada veliki manjak znanja na području Facebook oglašavanja. Mnogi misle kako je postavljanje Facebook oglasa ‘mačji kašalj’ i kako taj dio mogu odraditi sami. Pri tome ne shvaćaju da gube velike količine novca, upravo zbog manjka svojeg znanja i iskustva.

Ako smatrate da trebate pomoć oko postavljanja Facebook oglasa RedBrick tim stoji vam na raspolaganju. Iza sebe imamo mnogobrojne uspješne Facebook kampanje koje su našim klijentima donijele sjajne poslovne rezultate. Sve što trebate je popuniti polja ispod teksta, a mi ćemo se potruditi da vaše ideje pretvorimo u vaš uspjeh.

Go to Top