Red Brick sudionik fantastične DMWF konferencije o digitalnom marketingu u Amsterdamu

by ruj 18, 2018News & Events0 comments

Svijet digitalnog marketinga iz mjeseca u mjesec se mijenja i svako malo pojave se neki novi digitalni trendovi. Aktivne promjene signal su kako se pristup oglašavanju mora redovito mijenjati, jer se u protivnom ne dobivaju optimalni rezultati. Da bi se prilagodili novim standardima, potrebna je stalna edukacija – a mi u Red Bricku upravo u to ulažemo veliki napor.

Da bismo postigli najbolje rezultate uz minimalna ulaganja, moramo biti u toku s novostima na području digitalnog marketinga. Konstanta edukcija predstavlja jedan od temelja naše tvrtke, a što u konačnici rezultira sjajnim rezultatima i velikim zadovoljstvom klijenata. Kako bismo sakupili novo znanje iz svijeta digitalnog marketinga, ovih ćemo dana prisustvovati jednoj od najboljih konferencija u svijetu posvećenoj digitalnom marketingu.

 

Što je Digital Marketing World Forum?

Digital Marketing World Forum jedna je od najvećih i najboljih konferencija u svijetu, posvećenih digitalnom marketingu. Mjesto održavanja je Amsterdam u Nizozemskoj, a konferencija traje dva dana – 19. i 20. rujna. Budući da se radi o iznimno opsežnom događaju, na konferenciji će nastupiti mnogobrojni stručnjaci iz svijeta digitalnog marketinga. Radi se o stručnjacima koji vode marketing odjele najvećih svjetskih kompanija i koji su zaslužni za fantastične poslovne rezultate koje te kompanije ostvaruju.

Kada već spominjemo stručnjake, red je da i nabrojimo neke od njih. Na konferenciji će tako predavati Thierry Collin iz Airbus Defence & Space, zatim je tu Sarah Papamichalis iz Philipsa, pa Marjorie Cellier iz PepsiCo, Thijs Jaski iz ING-a, Anders Holmberg Lange iz poznatog brenda Gucci, Elsa Fernández iz Sky-a, Guneet Mast iz kompanije Converse, Michał Szanicki iz auto grupacije Volkswagen Group, Alexandra Berger iz FORBES-a, David Bernard-Bret iz TV kuće Eurosport, Francois-Xavier Pierrel iz auto industrijskog diva Groupe Renault i još mnogi mnogi drugi. Cijelu listu predavača možete pogledati ovdje.

 

Koje će biti tematika konferencije?

Kao što smo već spomenuli, Digital Marketing World Forum, jedna je od najvećih konferencija digitalnog marketinga u svijetu. Dakle, osnovna tema bit će digitalni marketing, no kako stručnjaci dolaze iz razno raznih područja, bit će pokriveno jako puno detaljnih tematika.

Prije svega, na konferenciji će biti predstavljeni najnoviji trendovi koji vladaju digitalnim marketingom, odnosno trendovi koji su se na ‘tiha vrata’ uvukli u online oglašavanje. Kako bi se ova priča upotpunila, stručnjaci će predstaviti neke kvalitetne strategije oglašavanja koje se koriste kako bi se postigao maksimum rezultata za određeni budžet.

Dio konferencije bit će posvećen content marketingu, koji je iznimno popularan posljednjih godina – a bit će predstavljene najnovije smjernice za stvaranje kvalitetnog sadržaja koji ima teži ka tome da postane viralan. Zatim, obrađivat će se tema korisničkog iskustva, odnosno kako prilagoditi web platforme korisnicima da se postigne maksimalni učinak istih.

Tema koja će sigurno obradovati mnoge jest marketing na društvenim mrežama, koje su postale naša svakodnevica. Ne treba ni spominjati koliku ulogu društvene mreže danas igraju u području marketinga te će se na predavanjima ove tematike zasigurno tražiti stolica više. Dio predavanja bit će posvećen trendovima u etrgovini, a koje sve više zamjenjuju standardne fizičke trgovine. Također, najavljeno je i predavanje o mobilnom marketingu, što bi također trebalo biti vrlo edukativno.

Na kraju svega, konferencija će obuhvatiti i neka nova područja koja tek stižu na velika vrata u svijet marketinga. Radi se o virtualnoj stvarnosti i umjetnoj inteligenciji, koje korak po korak ulaze u naše živote – bez da smo toga uopće svjesni. Ova predavanja trebala bi biti iznimno zanimljiva, a sve će dodatno biti začinjeno primjerima kvalitetne analize podataka koja je temelj svake uspješne marketing strategije.

 

Zašto posjećujemo konferenciju?

Stalno ulaganje u edukaciju i praćenje trendova jedna je od temeljnih smjernica našeg poslovanja. To nam uvelike olakšava postizanje maksimalnih rezultata uz minimalna ulaganja u marketing, što naši klijenti iznimno cijene. Želimo biti u trendu, jer je to jedini ispravni put ka vašem, ali i našem uspjehu. Ako trebate neku od usluga koje nudimo, popunite formular ispod i rado ćemo vam pomoći u ostvarivanju super rezultata.

 

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.